2014. szeptember 15., hétfő

Ajánló - K. Bromberg - Driven Sorozat


Író:   K. Bromberg

Cím: #1 Driven (2013 05.08 USA)

           #2 Fueled (2013 08.27. USA)

           #3 Crashed (2014 03.03 USA)

           #4 Raced(2014. 09.15. USA)


Sorozat: The Driven Trilogy

Műfaj: New Adult, Erotikus 




                             https://www.goodreads.com/series/103200-the-driven-trilogy


1. rész - Driven

Rylee Thomas hozzászokott, hogy az irányítása alatt tartja a helyzetet.

De azzal a férfivak készül találkozni, aki lehet hogy képes elérni, hogy élvezze, ha ezt feladhatja...

Én vagyok a kivétel a szabály alól.
Egy világban, ami tele van készséges nőkkel, én vagyok a kihívás, a huncut, és fájóan jóképű Colton Donovan. Egy férfi aki megszokta, hogy megkap mindent amit akar, az élet minden területén. Ő az a vakmerő rosszfiú, aki felelőtlenül mindig borotvaélen táncol, a pályán kívül és belül egyaránt.

Colton úgy csapódik az életembe, akár a tornádó: Aláaknázza az irányításomat, túllépve a határokat, ő próbára teszi a sebezhetőségemet, és akaratlanul is behatol gyógyuló szívem védőfalai mögé. Szétszakítja a világot, amit nagy körültekintéssel, és nagyon óvatosan építettem újjá, kiszámíthatóvá, és fegyelmezetté.

Nem tudom megadni neki azt amit akar, és ő sem tudja megadni nekem amire szükségem van. De egy röpke pillantás után a kifinomult külseje mögé, sérült lelkének mélyén lévő sötét titkaiba, vajon rá tudom venni magam, hogy lelépjek?

A szexuális kémia köztünk tagadhatatlan. Egyéni igényünk a teljes irányításra megcáfolhatatlan. De amikor a világaink összeütköznek, vajon a kémia elég lesz ahhoz, hogy összehozzon bennünket, vagy a ki nem mondott titkaink, és az akaratunk csatája szétválasztani minket?



2. rész - Fueled

Mi történik, ha valaki, akire sosem számítottál hirtelen azzá válik, akiért a legkeményebben fogsz küzdeni, hogy megtarthasd?
Colton ellopta a szívemet.
Ő sem hitte volna, és pokolian biztos, hogy én sem akartam őt, de berontott az életembe,
olyan érzéseket gyújtott lángra bennem, melyekről azt hittem, örökre meghaltak, és olyan szenvedélyt tápláltak melyek létezéséről azelőtt nem is tudtam.

Rylee, abból az átkozott tárolóhelyiségből esett az életembe. Nem hiszem, hogy többé ugyanaz leszek. Ő vetett egy pillantást a sötétségre bennem, és még mindig itt van. És harcol értem. Ő kétségkívül egy szent, és én kétségkívül bűnös vagyok.

Hogy lehet, hogy az az egyetlen dolog amit egyikünk sem akart, amire egyikünk sem számított azon a végzetes éjszakán, mi épp azért harcolunk olyan keményen, hogy megtarthassuk?
Elállítja a lélegzetem, megállítja a szívem, és egy ezredmásodperc alatt megint életre kelt. De hogy szerethetek egy olyan férfit, aki nem fog megnyílni? Aki folyton eltaszít, és megakadályozza, hogy láthassam a sérültségének titkait a múltjában? A szívem elbukott, de a türelmem és a megbocsátásom pusztán ami tovább visz.

Hogy vágyhatok egy olyan nőre aki elbátortalanít, szembeszáll velem, és rákényszerít, hogy lássam lelkem mély szakadékából, hogy érdemes vagyok valaki szerelmére? Egy helyen, és egy embernek megesküdtem hogy sosem történik meg újra. Az ő önzetlen szíve, és szexi teste sokkal többet érdemel, mint amit én valaha is képes leszek megadni neki. Tudom, hogy nem tudom megadni neki azt amire szüksége van, akkor miért nem tudom egyszerűen csak elengedni őt?

Hajt minket a vágy táplálta akarat, de ez elég ahhoz, hogy belerohanjunk a szerelembe? 


3. rész - Crashed

Amikor az élet összeomlik körülöttünk, akkor milyen keményen vagyunk hajlandóak küzdeni azért a dologért ami nélkül élni sem tudunk, egymásért?

Az élet tele van pillanatokkal.
Nagy pillanatokkal.
Kis pillanatokkal.
És egyikük sem lényegtelen.
Minden egyes pillanat arra az egyre készít fel, ami meghatározza az életed. Neked le kell győznöd a félelmeid közül mindet, szembe kell nézned azokkal a démonokkal, akik üldöznek téged, és meg kell tisztulnod azoktól a mérgektől, melyek a lelkedre tapadtak, vagy azt kockáztatod, hogy elvesztesz minden esélyt.

Az enyém abban a percben indult, amikor Rylee kiesett abból az átkozott tároló helyiségből. Elérte, hogy érezzek. Egésszé tett, akkor amikor mindenről azt hittem, hogy soha nem lehet már teljes Mentőkötéllé vált, amiről sosem tudtam, hogy szükségem van rá. A fenébe is, igen, megéri a harcot...de hogyan harcolsz valakiért, akiről tudod hogy meg sem érdemled?

A szerelem tele van hullámhegyekkel és hullámvölgyekkel.
A szív megállhat magasságokban.
A lélek mélypontokon törhet össze.
És egyikük sem jelentéktelen.
A szerelem egy versenypálya váratlan fordulókkal, és kanyarokkal, amiket le kell győznünk. Falakat kell ledöntened, meg kell tanulnod bízni, és fel kell gyógyulnod a múltadból, hogy győzhess. De olykor valószínűleg a várakozás a legnehezebb.  

Colton meggyógyított, és egésszé tett engem, ellopta a szívem, és rádöbbentett, hogy a mi szerelmünk nem is kiszámítható, és nem is tökéletes- ez hajlékony. És ez a hajlékonyság rendben van. De amikor külső tényezők teszik próbára a kapcsolatunkat, nekem milyen messzire kell mennem, hogy bebizonyítsam neki, hogy megéri a harcot?

Akárki is mondta azt, hogy szerelem türelmes, és a szerelem kedves, az sosem találkozott kettőnkkel. Tudjuk, hogy a mi szerelmünk megéri - belátjuk, hogy így kellett lennie - de amikor a múltjaink összeütköznek a jövőnkkel, az utóhatások erősebbé tesznek majd minket, vagy szétszakítanak bennünket?


4. rész - Raced 

Colton Donovan a belső sávban éli az életét, de hagyja hogy Rylee Thomas megtanítsa neki, miről szól ez az egész verseny.

Arrogáns
Gazfickó
Megtört
Beképzelt
Rondán beszél
Lázadó
Egoista
Varázslatos
Vonzó
Felelőtlen

Azt hiszed ismersz?

Gondold meg újra.  







A New York Times és USA today bestseller írója. K. Bromberg egy visszahúzódó nőként üldögél a sarokban, szinte mindenkit megtévesztve, miközben legbelül egy vad gyerek.- és ez a lány mindannyiszor kitör belőle, ahogy ujjhegyei megérintik a számítógép billentyűzetét.
Feleség, anya, gyerekvigyázó, játék válogató-felszedő, sofőr, vezető netfüggő, LaLaloopsy őrző, American Girl baba öltöztető, multifunkciós háztartásbeli, és egyebek.
Szereti a Light Colát rummal, a hangos zenét, és a kamrája tele van dugicsokival.

K. Dél-Kaliforniában él. Amikor szüksége van némi szünetre az élete napi káoszában, akkor valószínűleg a futópadon találjuk, vagy a Kindle-jével a kezében, és egy jó kis pajkos könyv oldalait falja.

Hóbortból 2013-ban K. Bromberg úgy döntött, hogy kipróbálja saját kezűleg ezt az írás dolgot. Debütáló regényei, a Driven, a Fueled és a Chashed Trilógia kedvező fogadtatást kapott, és több platformon is közönségsikerré váltak, majd a New York Times és az USA TOday listáin landoltak.

Weboldal >< Twitter >< Facebook







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...