2014. szeptember 21., vasárnap

Victoria Ashley - Slade


Író: Victoria Ashley

Cím: Slade

Sorozat: Walk Of Shame 1#

Műfaj: Erotikus

Megjelenés: 2014 június 3.


               


                           https://www.goodreads.com/book/show/21956914-slade


 A nevem Slade Merrick, és egy egy kibaszott szex függő vagyok...

Azt mondták, ez a bajom. De én úgy tekintek a szenvedélyre, mint valami olyanra amiben jó vagyok. És ki a fasz fog megállítani valamiben, ami nekik jó? Akarják, hogy a segítségüket kérjem, hogy beakasszam a farkam. Ne ítélkezz az életmódom felett. Te sem vagy különb, mint én. Ismerd csak be, te is szeretnéd, hogy megbasszalak. A szex az, amiben én a legjobb vagyok; az én személyes csúcsteljesítményem, így én ahelyett, hogy szégyellném, inkább magamhoz ölelem. 

Amikor épp nem kefélek, én piákat döntök magamba a Walk of Shamben, vagy a striptease-emmel jutok az ágyadba, ez a másik amiben jó vagyok. Valóra váltom minden nő legsötétebb fantáziáit. Hogy abbahagynám-e? Kurvára nem! A szex csodálatos, nyers, és erotikus, és ennek tudatában, én erre hajlandó vagyok bárkivel.... kivéve őt. 

Aspen

Besétált a klubba, a csípőjét riszálva és azonnal felkeltette a farkam figyelmét. Ő a színtiszta tökéletesség. Mindaddig, míg ki nem nyitja azt a vonzó száját, és először akarok valami többet örökre, mint csupán csak szexet. Akarom őt, és ő gyűlöl.

A dolgok mocskossá válnak. A mocskos, amit én szeretek, ahogy élek. De... ő játszik, és a játékot ő sosem nyerheti meg.






Shadow véleménye:



Azt a mindenit……..! Hűűű…..ha! Ez annyira, de annyira dögös! Kész csoda, hogy nem kapott lángra az olvasóm! :)


Úr Isten, ez a pasi, annyira, de annyira az én ízlésem, hogy arra alig találok szavakat. Szegény Caseynek, vagy egy órán át áradoztam, hogy a főhős, így, meg úgy, és hogy hűű, meg, hah…..stb.

Csak azzal tudott leszerelni, hogy megígérte, beszuszakolja, az ő kilométernél is hosszabb olvasási listájába. ( Előre is, köszi, Csajszi! :D)


A lavórba már beleálltam, hogy ha írás közben esetleg elolvadnék, így legalább a padló megússza. 


Nem meglepő módon Victoria Ashley neve a hazai olvasóknak nem mond túl sokat. Én se találtam volna rá erre a novellára, illetve sorozatra, ha a kedves angol könyves blogger kolleginák ne áradoztak volna a második részről. Kíváncsivá tettek, így megvettem a sorozat első részét, és nekiugrottam. Azóta legyezgetem magam, hogy lehűljek.


De fogjunk bele a lényegbe. 


Kezeket fel, ki volt oda a Magic Mike című filmért? Jelentem, én nagyon. Channing Tatum abszolút etalon. Na, ha azt szerettétek, akkor most képzeljetek el egy hasonló kaliberű csupa izom pasit, tele tetkókkal, és olyan mocskos szájjal, hogy abba bele lehet pirulni. Olyat aki, bárkivel, bárhol hajlandó egy kis szexre, egy kóbor numerára. Ja, és motorral jár. Áhhh, hát én totál padlót fogtam.

Slade-et nevezhetnénk, akár egy igazi hímringyónak is, ha úgy tetszik, de érdemes végigolvasni a novellát, ahhoz, hogy megértsük miért is lett ilyen. A történetet ugyan maximálisan a szex uralja, na, de mi ettől még nem szaladunk el sikítozva, ugye?
Én tutira nem. Mi több, imádom az ilyen könyveket.

Adva van nekünk, három hihetetlenül dögös Chippendale pasi a Walk of Shame nevű klubban. Slade, Cale és Hemy. Mindhárman igazi szívtiprók, és egyikük sem veti meg, az önként az ágyukba ugró csajokat. De mindhármuk közül, talán Slade a legféktelenebb. Nem érdekli mi lesz holnap, csak a mának él. Az állítja magáról, hogy szex függő. Pedig csak a benne dúló háborút, és fájdalmat próbálja a szexel, na meg a nem kevés piával csillapítani. Ezzel, és a csajokkal szemben támasztott szabályaival (semmi érzelem, nincs második randi, nincs ott alvás), el is van mindaddig, míg be nem sétál a képbe, Cale gyerekkori barátnője,(nem, nem olyan barátnő, csak barát! ) Aspen, aki maga mögött hagyva Chicagót, és néhány napig náluk húzza meg magát, hogy nyugiban átgondolja a dolgait, és egy kis levegőhöz jusson Mr. Baromira Nem Szimpatikus, és Jól pofán kéne vágni pasijától.

Már az első találkozásukkor felszikrázik köztük valami, de mivel Slade kb olyan durva, mint a lópokróc, így nem épp tesz jó benyomást Aspenre. Aki bár magában elismeri, hogy nagyon dögös a srác, azért igyekszik távol maradni tőle, és próbálja nagyon utálni, azért mert bunkón viselkedik, és zavarba hozza a nyerssége. 

Slade eleinte csak arra akarja Aspent, hogy egy újabb numera legyen az életében, de elég gyorsan rájön, hogy itt többről van szó. Megszállottan igyekszik bejutni Aspen bugyijába. Akinek ugyan az agya veszettül tiltakozik Salde ellen, a teste mégis cserben hagyja. Egy ponton már képtelen ellenállni a csábításnak, és beleveti magát Slade karjaiba. Igen ám, de itt jön a balhé. Ugyanis Aspen véletlenül családi képeket talál a gardróbban Slade korábbi életéből. A srác persze kiakad, mint, a kakukkos óra, mert erről senkinek, és senkivel sem hajlandó beszélni.

Aspen tudja, hogy Slade szabályai szerint csak egyetlen alkalommal történhet köztük meg a dolog, mégis megpróbálja féltékennyé tenni a maga módján Slade-et, és egy jó adag pia után kikezd Hemyvel, hogy felcukkolja. Még csak tudatában sincs ennek, csak arra fogja, hogy jól akarja érezni magát.

Slade ezen annyira felhúzza magát, hogy hazacipeli a részeg lányt, és miután kijózanodott, a nyakába borítja az élete nem túl vidám történetét. 


Na, ezen a ponton koppant az állam egy picikét a padlóhoz. Mégpedig azért mert ez a pasi azért olyan, amilyen, mert egy balesetben egyszerre veszítette el élete szerelmét, és a születendő gyermekét. A baleset előtt rendezett élete, és hétköznapi munkája volt. Nem ivott, nem vitt minden nőt az ágyba, öltönyben járt dolgozni minden nap, és egy deka tetoválás sem volt rajta. 


Magyarán megkaptuk a full sérült pasit, de innentől totál másképp kezd ránézni az ember, sajnálni kezdtem. Őszintén, ki ne akarna egy ilyen elveszett, ám de piszkosul dögös pasit megmenteni, meggyógyítani, és hazavinni? Én akarok! Én akarok! :D


Ámde itt nincs vége a titkoknak ám, mert Aspennek is van vaj a füle mögött. Mikor végre Slade már elfogadja, és hajlandó be is ismerni magának, hogy ez a lány más, mint a többi, és vele akar maradni. Besétál a képbe Mr. Kőbunkó. Aspen pasija. Na, ettől taccsra kerül Slade, mert a lány ezt nem igazán mondta el neki. 


Jobb ötlete híján, szexel próbál könyörögni neki, hogy maradjon, és ne menjen vissza Chicagóba vele, de Aspen fél. Tart attól, hogy Slade megbántja, és összetöri a szívét, és fél feladni a többéves, ámde pocsék kapcsolatát. Így hát hazamegy. De nem örökre.

Slade, a lány távozás után, le van törve, mint a bili füle, és hátat fordít addigi életének. Bár ugyanabban bárban dolgozik tovább, de többé nem vetkőzik, csupán pultos. És két hét elteltével, visszasétál az életébe Aspen is, aki kirúgta a bunkót, és végleg maradni is akar. 


Ez a történet, nem a full gazdagok világa, de a rengeteg káromkodás, és szex mellett van valami tanulsága is. Mégpedig, az hogy nem kell mindig mindenkit az élete és a tettei alapján, patikamérlegen méricskélni. Lehet, hogy nyomós oka van annak, hogy valaki a sötét oldat választja, de ha engedi, vissza lehet vezetni az élet naposabb oldalára. 


Ajánlom azoknak akik, a fent leírt pasi típusért oda vannak, és nem szaladnak el, ha egy könyvben sokat káromkodnak, és annál is többet szexelnek. 


Már megrendeltem a második részt, és amint a kezemben lesz, rá is vetem magam Hamyre. Kérdés, hogy Slade-et felül tudja-e majd múlni, de nagyon kíváncsi vagyok. Imádom, hogy nincs függővég, és minden egyes rész másról szól. A ítéletet természetesen majd veletek is megosztom.  :)


A sorozat eddig megjelent részei az USA-ban:

Slade

Walk of Shame #1















Hemy

Walk of Shame #

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...