2014. augusztus 30., szombat

Sylvia Day - Afterburn - Átverve



Író: Sylvia Day 

Cím: Afterburn - Átverve

Műfaj: Erotikus

Megjelenés éve: 2014

Értékelés: 






Soha ne keverd az üzletet az élvezettel! Soha ne vigyél politikát a hálószobába! Mindkét hibát elkövettem, mikor Jackson Rutledge szeretője lettem. Nem mondhatom, hogy nem figyelmeztettek…

Két évvel később újra felbukkant. Megakadályozott egy üzletet, amelynek megkötéséért keményen dolgoztam. Csakhogy Lei Young, New York egyik legbriliánsabb üzletasszonya oldalán megtanultam egyet s mást, amióta Jax kisétált az életemből. Már nem ugyanaz a lány voltam, akit egykor ismert, ő viszont mit sem változott. Az első találkozásunkkal ellentétben ezúttal pontosan tudtam, kivel van dolgom… és hogy milyen függőséget okozhat az érintése.

Jax számára csupán játék volt a csillogás, a szex és a kiváltságok, de időközben én is megtanultam a játékszabályokat. A könyörtelen üzleti világban a mindent felülíró, legfontosabb tanács: tartsd magadhoz közel az ellenséged, de még közelebb a volt szeretőd…




Shadow véleménye:

A napokban került kiadásra e-book formában a könyv, de képtelen voltam neki ellenállni. Ez kell nekem felkiáltással meg is rendeltem.

Sylvia Day megint olyan pasit alkotott, akiért nagyot dobbant az én picike szívem. Vagy ő nagyon profi a dögös férfikarakterek megalkotásában, vagy nagyon egyezik az ízlésünk pasik terén. Így kijelentenem, hogy híremhez méltón megint lett egy könyves pasi szerelmem.

Igazából könyvnek nem is lehetne nevezni, ezt a szösszenetet, hisz alig 100 oldal az egész, de mégis olyan sűrű, és eseménydús a cselekmény, hogy a végére mégis az az érzésem volt, hogy egy könyvet olvastam ki. Nincsenek üresjáratok, tájleírás, felesleges szereplők. 
Ellenben van jó sok a sexy Jackson Rutledge-ből. Úúúúúú, ez a pasi nekem nagyon ott van.
Nem nyüszít a sarokban kis papírhuszárként, hanem tesz azért, hogy amit korábban eltolt, de alaposan, azt megpróbálja helyrehozni. Bár, a szándékai még nem világosak, mert ezt a titkot még tartogatja az írónő a következő részre, azért az már körvonalazódik, hogy itt valami nagy családi szennyes van a háttérben.

És végre, végre, végre, egy normális, mi több harcias női főszereplőt kaptunk Gia személyében. Tetszik, hogy nem tökéletes az alakja, és az olasz temperamentumáért meg egészen odavagyok. Ahogy a családjáért is. Egy szó, mint száz szimpi a csaj. Bár elköveti azt a hibát, hogy a fogadalma ellenére, nem tud ellenállni Jax-nek, de ki tudna egy ilyen díszpéldánynak nemet mondani? Én tuti nem. A húzásai után pont ugyanannyira nem tudnám eldönteni én sem, mint Gia, hogy felpofozzam, vagy berángassam az ágyba ezt a fickót.

Tuti zihher, hogy elfogult vagyok, hisz a Crossfire sorozat az egyik kedvencem, de szerintem ez a novella elég jól sikerült, mi több, nálam meg is üti a Crossfire szintjét.

A mellékszereplők is jól ki vannak találva, megy is a kavarás rendesen. És, pont ezért leszek kíváncsi, hogy vajon Gia-nak fel kell-e áldoznia a karrierjét a szerelemért, vagy lesz valami arany középút kettőjüknek.

Gia főnöke, Lei nem semmi üzletasszony, hidegnek tűnő páncélja alatt egy igazi tyúkanyó rejtőzik, aki igyekszik terelgetni az ő kiscsibéjét, már ha az hallgat rá. Döbbenetesen rugalmas, a Jax és Gia közti kapcsolat tekintetében. Bár lehet, hogy neki is van némi vaj a füle mögött, és ez a nagy engedékenység nem véletlen.

Abban is jó előre biztos vagyok, hogy a drága papa valamit keresztbe fog tenni Jaxnek, de minima megpróbálja majd.

A Rossi bátyók, Nico, Angelo, és Vincent meg, mint a kis kakasok védelmezik a hugicát. Tipikus olaszok, és tipikus nagy tesók, akiknek a hugi a szemük fénye, a szívük csücske mert, ők kapargatták össze a nagy szívzűr után, amit Jax hátrahagyott, és amitől Gia padlót fogott egy időre.
Azt hiszem lesz itt, még csihi-puhi köztük, és Jax között. Mindenesetre én érdeklődve várom.

Be kell, valljam, nem biztos, hogy ki fogom tudni várni az októbert, mikor kijön a folytatás magyarul, mert szerintem addigra kilyukadna az oldalam a kíváncsiságtól. Szerintem ezt mindenképp folytatom angolul. De ha végeztem vele, azt biztosan tudatom veletek.

Ajánlom azoknak, akik szerették a Crossfire sorozatot, és bírják a sikamlós erotikával túlfűtött jeleneteket, mert abból van benne elég. Prűdek viszont semmiképp se vegyék a kezükbe, különben lesz még egy könyv, amire rásütik, hogy: „Fúj, ez is csak olyan, mint a Szürke”. Pedig köze sincs hozzá.


Csak e-book formátumban kapható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...