2015. február 4., szerda

Borító Leleplezés! J. B. Hartnett - Bride in Bloom



Megjelenés dátuma: 2015.03.12


Viktoriának a tökéletes ruhával, és a tökéletes ruhával kezdődött... nos legalábbis ő azt hitte, hogy ő a tökéletes. 
Cameronnak egy odaadó feleséggel, és a fényes jövővel kezdődött.... míg rájött, hogy ő sosem szerepelt túl magasan felesége házastársi kötelezettségeinek listáján. 
Amikor próbatétel elé kerül a bizalom, és amikor az igaz szerelembe vetett hit elvész, ott csak egyetlen mód van annak helyrehozására:
Mindent amit kaptál, annak az embernek adod, aki gondozza, aki szereti azt.
És figyeled, ahogy ő kivirágzik.





Idézetek a könyvből:

"Azt hiszem mindketten tudjuk, hogy számunkra van eleje, és közepe, de vége sosem lesz."
  
"Miután végighallgattuk egyoldalú érvelését, a barátnőim és én döbbenten ültünk ott.
- Emlékeztess, hogy cseréljem le a bugyimat. - suttogta Dee színpadiasan Kate-nek.  Mikor letette a telefont, a karcsú alakú és barna hajú Dee, nagy kék szemeivel Camre nézett, és így szólt: - Minden pénzem a bankszámlámon, neked adnám, csak, hogy így beszélj velem. 
Felé kapta a fejét: - Tessék?
- Olyan a hangod, mint a kanál végéről lecsöpögő forró tejkaramella. - Fantasztikus hangja volt. 
- Ez a szakáll. - mondtam a barátaimnak. - Arra késztet, hogy az arcára másszak, megragadjam ezt a férfi-sörényt és meglovagoljam. Ezt hangosan kimondtam?"



 "Amint engedélyt adott, én mélyen, és keményen birtokba vettem a ajkát. Mikor visszahúzódtam, ő erőtlen volt a karomban. - Victoria? - Kuncogtam, és egy kissé megráztam, mialatt ő még mindig lehunyt szemmel mosolygott.
- Elaléltam. És tudom biztosan, de azért lény óvatos, nehogy elcsússz azon a tócsán ami ettől a csóktól a lábam alatt keletkezett. "


Az íróról



Julie Dél-Kalifornia szülötte, rajong az igazán jó történetekért ( inkább a romantikus, boldogan éltek míg nem haltak), az igazán jó pitéért (inkább a sütőtökös), és a sok kávéért ( inkább a Folgersért).
Írni mindig is szeretett, egy időben az gondolta, hogy énekes, dalszövegíró lesz... az "író" résznél megragadt. 
Julie megszállottja a a pi-nek... az egyenletnek (és az ételnek). Allergiás a macskákra, a sárgadinnyére, és utálja a gombát...szóval, ha valaki valaha is ajándékot akar neki adni, akkor zek biztosan kiestek. Jelenleg, saját romantikus hős férjével, és két fiával Ausztráliában, Melbourne-ben él. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...