2014. július 16., szerda

Emma Chase - Behálózva


Író: Emma Chase

Cím: Behálózva

Műfaj:  Erotikus, Romantikus

Megjelenés éve: 2014

Értékelés:






Drew sokat tud a nőkről, de nem eleget. Drew Evans igazi főnyeremény. Szívdöglesztő, rámenős, gazdag, egyszóval olyan pasi, akinek mosolyáért New York legtökéletesebb alakú hölgyei örömmel ledobnák magukról a trendi kis koktélruhát, és még nagyobb örömmel hagynák el megunt férjeiket. Ő a társasági élet központja, a cég titkos reménysége, a család mintapéldánya, de egy napon eltűnik a színről, és jó oka van rá. Állítólag lázas betegen fekszik és kúrálja magát. De ugye ezt a dumát egyikünk sem veszi be? Katherine Brooks éles eszű, állhatatos és gyönyörű. A siker érdekében mindenen és mindenkin átgázol, ha kell. Drew és Kate gyönyörű pár lehetnének. Ha nem gyűlölnék egymást minden erejükkel. Ha nem vágynának egymásra minden porcikájukkal. Vajon ki kerül ki győztesen kettőjük világraszóló párharcából? Ki engedelmeskedik kinek, ki a főnök az ágyban és ki a cégben?




Shadow véleménye:

A Behálózva egy olyan vidám történet, amivel nagyon rég nem találkoztam. Remekül szórakoztam olvasás közben, volt sok nevetés, somolygás, szemforgatás, és sok „tipikus pasi!” felkiáltás. Helyenként volt, hogy percekig nem tudtam tovább haladni az olvasással annyira nevettem. Tényleg ez jár a pasik fejében?

A történet elején, amikor megismerjük Drew Evans-t épp mérhetetlenül sajnálja magát, mert ugye ő „influenzás”. De persze mi, csajok rögtön levesszük, hogy nagyjából a feje búbjáig ül az önsajnálatban. Annyira, hogy ki se lát belőle. Az embernek szinte kedve támad megvigasztalni, vagy ápolgatni, esetleg jól megrázni. Aztán a maga módján belekezd a történetbe.

Hát, komolyan mondom ekkora egót én még életemben nem láttam!

De tovább olvastam, mert kíváncsi voltam mi, illetve ki tud egy ekkora playboyt térdre kényszeríteni, és egy nyüszítő, macinacis, zsebkandúrrá változtatni. És nem csalódtam.

A főhősnőt, Kate Brooks-t már az első találkozásuktól kezdve nagyon kedveltem. Örültem, hogy végre egy olyan főszereplőnő, aki nem hisztizik, nem hezitál, tudja, mit akar, és nem csak nyavalyog 300 oldalon át. (Bár ez nehéz lett volna lévén, hogy Drew szemszögéből ismerjük meg a történetet). Ez a nő szép, okos, magabiztos és nagyon tudja, mit akar az élettől. Eleinte legkevésbé Drewt, de a harcok, amiket lefolytatnak, remek humorral fűszerezve vannak megírva.

Már az első naptól kezdve, megvan köztük a kémia, és szinte szikrázik köztük a levegő.  Ezeknek a harcoknak a végkifejlete persze kiszámítható, de ahogy eljutnak odáig az egyedülállóan szórakoztató.
A mellékszereplők fantasztikusak. A kedvencem mégis Mackenzie. Mert ez a csöpp lány valami fantasztikus, és olykor nem is tudtam eldönteni, hogy a felnőttek nevelik őt, vagy fordítva.

Remélem, hamarosan olvashatjuk a könyv folytatását is magyarul, mert Emma Chase remek humorral van megáldva. Nem olvastam még hasonló pasi szemszögű történetet, amin ilyen jól szórakoztam volna.

Ajánlom mindenkinek, aki kicsit bele akar kukkantani egy pasi fejébe, hogy mi játszódik le ott, hogy milyen logikát követnek a nőkkel kapcsolatban, és talán még tippeket is kaphatunk hogyan is kezelhetjük őket.
Itt üzenném Drew Evansnek (és minden pasinak), hogy mi sem vagyunk gondolatolvasók (és a tévhitekkel ellentétben kristálygömbünk sincs)! Kéretik kimondani azokat a dolgokat is, amik lányosnak tűnnek, cikinek, férfiatlannak, mert mi sem találgatásra vagyunk berendezkedve egy kapcsolatban. És ha mégis találgatunk, akkor abból tuti galiba lesz.

Ha valaki mély értelmet, vagy tanulságot keres ebben az könyvben az sem fog csalódni. Mert ez a történet két nagyon erős személyiségű emberről szól, a kompromisszumokról. 
És a tanulság?
Ami örök érvényű: A szerelem mindent legyőz, és minden szabályt átír.

Szuper könyv, tuti nyári olvasmány.  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...