2014. október 23., csütörtök

Callie Hart - Blood & Roses Sorozat

Író: Callie Hart

Címek: 

#1 Deviant
#2 Fracture
#3 Burn
#4 Fallen
#5 Twisted
#6 Collateral

Sorozat: Blood and Roses

Műfaj: Dark, BDSM, Romatikus, Adult



                                   https://www.goodreads.com/series/121272-blood-roses


#1 Deviant

Sloan

Nem vagyok büszke azokra a dolgokra amiket tettem.
A dolgokra melyeket meg kellett tennem.
A dolgokra, melyeket oda adtam.
De mindezt újra megtenném, hogy megtalálhassam őt.
Még ha bele is halok a próbálkozásba. 
Meg kell találnom Alexis-t.

Zeth

Azt akarja, hogy segítsek neki,
de nem fogok
Azt akarja, hogy mentsem meg a húgát,
de nem tehetem. 
Azt akarja, hogy a hőse legyek,
De én nem vagyok jó ember.
Én a kárhozata vagyok. 



#2 Fracture

Zeth Mayfer nagyjából az utolsó dolog az életemben, amire szükségem van. És mégis minden lélegzetemmel, egyre inkább belém ivódott több szempontból is:

Kulcsa van a házamhoz.

Tudja hol dolgozom. 

Levedlette a furcsaságát, mentálisan bántalmazta a a lakótársamat a küszöbömön, és lehajtott a naplementébe, hogy  megkeresse az én eltűnt húgomat.

El akarom őt felejteni. Kicserélni a zárakat, kitörölni az arcát, és még a nevét is kisöpörni az emlékezetemből. A gond az, hogy szükségem van rá. Nagyobb szükségem van rá, mint a levegőre, és nélküle most lélegzethez sem jutok. 

Birtokol engem.

Kínoz.

Összetör. 


#3 Burn

SloaneNem vagyok biztonságban.

Már egy ideje nem voltam biztonságban.

Biztonságban tartottam Zeth-et, de Zeth veszélybe sodorta magát. Julioval az egyik oldalon, és a Widow Makers MC-vel a másikon, a legokosabb dolog, a menekülés lenne.
Bár én már elég régóta menekülök. Az elmúlt két év alatt, most jutottam a legközelebb ahhoz, hogy megtaláljam a húgomat.
Most nem hátrálhatok meg.

ZethAzt aki a jobb-kezem, megkínozták az alagsorban.

A srác aki megpróbálta elvenni Sloan szüsességét szüssegét, füstölgő gumikkal tart felénk. A pszichopata főnökömnek az a küldetése, hogy megtaláljon engem, és a lányt akit elvileg nekem kellene biztonságban tartanom, mindennek a közepén találta magát.
Csak egy újabbb gondtalan hétvége a kaliforniai sivatagban.

Vakon mi romolhat el a következő 48 órában?



#4 Fallen



SloaneTöbb mint két éven át, Sloane Romero mindent arra tett fel, hogy megtalálja Alexist.
Az élete jobbá vált. Könnyebbé. Boldogabbá. Azt hitte vége annak a rémálomnak, hogy eltűnt a húga, és az élet visszatérhet a normális kerékvágásba.

Azonban most, hogy megtalálta a húgát, Sloane rájött, hogy az élet tudja, hogyan gúnyolja ki mindazt amit várunk tőle.

Mi sem egyszerűbb.

És a "normális" bukás egy olyan férfinak aki talán már sosem lesz képes ugyanazt érzeni.  



Zeth

Terjedelmes története van annak, hogy az ökleivel hogyan törte össze a dolgokat, és Zeth Mayfair számára ez meglehetősen jó ötletnek tűnt, hogy érvényt szerezzen az akaratának.
De amikor az egyetlen célja, egy, a földkerekén egyedülálló nő, aki mindaz amit igazán akar, és akit csak úgy szerezhet meg, ha előbb javít a dolgokon ahelyett, hogy megsemmisítené őket, hogy elrendezze erőszakkal teli életét, annak érdekében, hogy ő, az övé legyen egyszer s mindenkorra.

Az első rész időbe fog telni. De a második rész...
A második rész könnyű.

Meg kell ölnie Charlie Holsant.




#5 Twisted


SloaneEgy ember hányszor bukhat el, és állhat fel újra?
Hányszor fordulhatnak rosszabbra a dolgok, mielőtt feladnád?

Mindent elvesztettem. Az otthonom, a munkám, az életcélom, minden a feje tetejére állt. De míg az élet nem igazán alakult úgy, ahogy szerettem volna, mégsem változtatnék semmin. Ha a dolgok másképp alakulnak, nem lenne nekem Lacey. És nem lenne nekem Michael.

De ami a legfontosabb, ő sem lenne nekem.

Rájöttem mit érzek. Már előbb tudta mint én. Csupán csak egyetlen kérdés marad:

Ő képes ugyanígy érezni?




Zeth

A titkok egy börtön, és én már évek óta börtönben voltam. Sloane Romero minden záramra ráfordította a kulcsot, bevilágított az elmém minden sarkában, melyekről úgy gondoltam, hogy azokat örökre homály fedi. Vagy legalábbis ebben reménykedtem.

Én annyi rosszat elkövettem ebben az életben, és ez a nő mégis megbocsátott nekem. Tett valamit, amit sosem gondoltam volna - megtanulta hogyan érthet meg engem, és nem menekült el. Lenyűgözött. Megmentett. Belém zúgott.

Ha tehetném, én is ugyanígy érzenék iránta.



#6 Collateral

Ez az utolsó része Zeth és Sloane történetének.

Lacey eltűnésével megint minden szétesik, Sloane és Zeth mindent meg is fog tenni, amit csak tudnak, hogy visszaszerezzék őt.  Ha ebbe beletartozik az is, hogy szembe kell szállniuk Charlie Holsannal, A DEA-val, vagy bárki mással, aki az útjukba kerül, akkor ám legyen.

Szembenéz fájdalommal, és veszéllyel, valamint a növekvő vággyal, hogy megvédje azokat, és amiket szeret, Zeth Mayfair végre ráébred, hogy mit is jelent, hogy családja legyen. 

Bezárul félelmeinek köre, és Sloane-nek meg kell tanulnia, hogy a megbocsátás az egyedüli módja annak, hogy előrébb jusson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...