2015. március 6., péntek

Előrendelhető! - Jewel E Ann - Only Trick



Megjelenés: Április 13.



- Ne nézz vissza haraggal.

Egy éjjel, elvesztettem öt évet az életemből, és ennyi amit tudok...
Hajléktalan voltam.
Gyógyulófélben lévő drogfüggő vagyok.
Tintával átitatott bőröm, kéjsóvár szemek térképezik fel.
Komoly ellenszenvem van a nőkkel szemben.
A meleg társam a házi autómentőm.
Van egy pisztolyom, és rohadt jó lövész vagyok.
Művészi sminkes vagyok, de ez sértés a tehetségemre nézve.
Sosem akartam birtokolni semmit, a Ducati-mat kivéve...amíg nem találkoztam Darby-val.

Most ennyi, mindössze amit tudok azóta a nap óta, hogy ő a sürgősségin összefoltozott... semmi, kivéve, néhány véletlenszerű gondolat.

Az én "új" barátom, zavaró, ragaszkodó, a mozaikszavak, és emot ikonok megszállottja, olyan kifejezésekkel, mint a "reggeli lelki társak".

Nem akartam szeretni őt, de bekúszott a bőröm alá, és teljesen egészében elnyelt engem. Most a legjobb barátok vagyunk, és ő az új függőségem. Ha tehetném, meginnám őt egy felesnek, felszippantanám az orromon, vagy egyenesen belőném a vénáimba. Amit nem fogok megtenni az az....hogy ezt sosem fogom elmondani neki.

Nem tudja, ki vagyok...én sem tudom. Amikor ezek a hiányzó évek visszatérnek, azt hiszem gyűlölni fog. Azt hiszem én is gyűlölni fogom magam.

A szüleim Patric Roth-nak neveztek el, és ez az én történetem.


Rendeld elő most!
** Megvásárolhatod csupán csak 2,99 $-ért**

** Előrendeléssel, és a kiadás napján 2,99 $ (Reg. 4,99 $)**

Előrendelés:

Amazon US








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...